Otázky a odpovede

Objednal som si tovar a neprišiel mi potvrdzovací e-mail
Potvrdzovací e-mail Vám príde okamžite po odoslaní objednávky. Skontrolujte si spamovú poštu, alebo správnosť zadaného e-mailu.

Za akú dobu budem mať objednaný tovar doma?
Pri každom produkte je doba doručenia uvedená. Spravidla do týždňa od objednania tovaru.

Pri niektorých položkách sa môže doba dodania predĺžiť a preto Vám odporúčame nás kontaktovať tel. popr. mailom na overenie presnej doby dodania.
Pri voľbe "platba vopred" Vám odporúčeme vykonať platbu v deň odoslania objednávky, nakoľko v prípade neskoršej úhrady dobu dodania negarantujeme.

Ako sa dozviem konkrétny dátum doručenia?
V deň odoslania zásielky - teda 1 deň pred doručením balíka na Vašu adresu - dostanete e-mail o dátume doručenia a v deň doručenia dostanete sms správu. 

Akým spôsobom mi bude balík doručený?
Balík Vám bude doručený Expres kuriérom  na Vašu dodaciu adresu, ktorú ste uviedli v objednávke. V prípade , že sze si vybrali doručenie prostredníctvom spoločnosti Packeta, balík si môžete vyzdvihnúť na výdajnom mieste, ktoré ste si určili pri objednávke.

Čo v prípade ak ma kuriér nezastihol?
Pri neúspešnom doručení je možnosť dohodnúť si s kuriérom opätovné doručenie balíka na ďaľší pracovný deň.

Ako zaplatím za tovar?
Spôsob platby za tovar si volíte pri objednávaní tovaru:
- pri platbe vopred (bankovým prevodom alebo vkladom na účet) pri prevzatí tovaru už nič neplatíte, zároveň ste ušetrili 1,99 € za dobierku.
  Ak nedôjde k platbe do 48 hodín od odoslania objednávky, predávajúci má právo odstúpiť od kúpnej zmluvy a objednávku stornovať.
- pri platbe na dobierku zaplatíte v hotovosti kuriérovi pri prevzatí tovaru.

Čo ak si objednám tovar, ktorý mi nebude sedieť?
Do 14 kalendárnych dní môžete od zmluvy odstúpiť a tovar vrátiť bez udania dôvodu. Peniaze Vám vrátime na Váš účet.
Odstúpiť od zmluvy môžete v listinnej podobe alebo v podobe zápisu na inom trvanlivom nosiči. K odstúpeniu od zmluvy môžete použiť aj formulár, ktorý Vám prišiel spolu s potvrdením objednávky alebo ste si ho stiahli z webstránky.
Tovar je potrebné vrátiť kompletný (vrátane príslušenstva, dokumentácie a dokladu o kúpe) v stave a v hodnote, v akom ste tovar prevzali. V prípade, že tovar vrátite v stave, ktorý vznikol v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktorý je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru (napr. nosený alebo poškodený tovar), predávajúci má právo požadovať od spotrebiteľa preplatenie zníženia hodnoty tovaru a náklady, ktoré vznikli predávajúcemu v súvislosti s opravou tovaru a jeho uvedením do pôvodného stavu. Náklady na vrátenie tovaru znáša spotrebiteľ.

Môžem si tovar vymeniť?

Pokiaľ si prajete inú veľkosť alebo farbu popr. úplne iný tovar , nie je nič jednoduchšie, než si vytvoriť na www.hipi.sk novú objednávku. Do poznámky napíšte "Výmena" a my Vás budeme kontaktovať . Dohodneme termín a spôsob doručenia/výmeny tovaru. V prípade, že tovar s požadovanými parametrami nenájdete online, nemáme ho už žiaľ k dispozícii.

Chcem doručený tovar vrátiť. Ako?
Tovar nám zašlite formou bežného alebo obchodného balíku poštou alebo zásielkovou spoločnosťou (alebo doneste osobne) na adresu: DSR consulting, s.r.o., Muránska 518 , 980 61 Tisovec. Zásielky na dobierku predávajúci nepreberá !!! Pokiaľ si zvolíte zaslanie tovaru prostredníctvom Slovenskej pošty, a.s., odporúčame tak urobiť prostredníctvom služby s názvom "Balík na adresu" alebo " Balík na poštu ". My si tovar vyzdvihneme aj na Pošte a máte to lacnejšie. Nezaslaním tovaru predávajúcemu v zákonnej lehote stráca spotrebiteľ nárok na odstúpenie od zmluvy.

Vrátil/-a som tovar, kedy mi vrátite peniaze?
Peniaze môžete na svojom bankovom účte očakávať do 10 pracovných dní od obdržania vráteného tovaru.

Čo ak vrátim tovar osobne na adresu predávajúceho?
Peniaze Vám nevrátime v hotovosti, celú čiastku (vrátane poštovného, pokiaľ ste si objednávku nechávali poslať zásielkovou službou) Vám odošleme na bankový účet do 10 pracovných dní odo dňa, keď tovar prijmeme naspäť.

Ako mám postupovať pri reklamácii?
Ak na zakúpený tovar chcete uplatniť reklamáciu, napíšte na e-mail inform@hipi.sk. Spätne obdržíte inštrukcie o ďaľšom postupe s adresou na odoslanie reklamovaného tovaru (adresu predajcu alebo adresu autorizovaného servisu).
V balíku s reklamovaným tovarom nesmie chýbať kópia faktúry a vyplnený reklamačný formulár s dôvodom reklamácie. Po obdržaní reklamovaného tovaru (predajcom alebo autorizovaným servisom) Vám zašleme doklad o prijatí reklamácie a zahájení reklamačného konania.
Ak je reklamácia evidentne odôvodnená, bude vybavená ihneď, v odôvodnených prípadoch najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.
V prípade ak sa nejedná o vady výrobného charakteru, ale vznikli bežným opotrebením alebo nesprávnym používaním či nesprávnou údržbou, posielame tovar na znalecké posúdenie. Pri zamietnutí reklamácie obdržíte - okrem vyplneného reklamačného formulára zo strany predajcu - aj originál znaleckého posudku.
Na vybavenie reklamácie máme zo zákona danú lehotu 30 pracovných dní, väčšina reklamácií je však vybavená v podstatne kratšom časovom úseku.